Header Ads

Çok Değil, Öz İçerik Kurtaracak Sizi

Çok Değil, Öz İçerik Kurtaracak Sizi

Merhaba sevgili blog yazarları, bu yazımda sizlere içerikleriniz hakkında bir şeyler söylemek istiyorum.

Bloglarımız bizler için son derece önemli, bloglarımıza içerik girme konusunda zaman zaman sıkıntı yaşayabiliyoruz, ben özellikle kişisel blogumda çok içerik giremiyorum çünkü özel olarak yazacak bir şey bulamıyorum.

İçerik konusu son derece önemlidir. Okuyucularınızın istediklerini vermezseniz blogunuz kalıcı olmayacaktır. Bu konuda son derece önemli olan konu da içeriklerinizin çok olması değil az olmasıdır, tabi bu "az" olmasından kastım kaliteli içerik olmasıdır.

Blogunuza sürekli olarak içerik girebilirsiniz ve güncel tutabilirsiniz peki bu içerikler okuyucularınızın ne kadar işine yarayacak? Blogunuz için 3 yazı girmektense düzgün ve sağlam içerikle 1 yazı girmeniz daha faydalı olacaktır.

1 yorum:

  1. Blog içerik girerken hangi konuya değinirsek onunla alakalı olması gerekir. Ve katılıyorum sizlere. Geçen gün sohbet sitesinde bunun hakkında çok konuştuk. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ,GELİŞMEMİZ İÇİN BİZLERE YORUMLARINIZLA DESTEK OLUN....